Reklam ve ilgili sosyal medya stratejilerinin belirlenmesinden önce, rakip olarak görülebilecek muadil ürünlerin ve/veya sektördeki benzer hizmetlerin incelenmesi ve başarıya ulaşılan stratejilerin değerlendirilmesi, doğru stratejinin kurgulanmasını ve doğru hedef kitle erişimini etkileyecektir. Bu doğrultuda, çalışmaya başlamadan önce gerekli ölçümleme araçları ve sosyal medya etkileşimlerini (Beğeni / yorum / paylaşım vs.) inceleyerek, edindiğimiz verileri, müşterilerimiz için oluşturduğumuz yol haritasında kullanmaktayız

Mikroarea ailesi olarak markanızın müşteri portföyüne uygun filtrelemeyle öne çıkmasını, hedef kitleye doğru zaman ve doğru mesajla erişmesini sağlıyoruz. Sosyal medya çalışmaları, başlangıç olarak hizmeti sattırmaktan çok, marka bilinirliği ve PR çalışmalarına ağırlık verecek şekilde kullanılarak, daha önce bu sektör ile ilgili internette arama yapmış, bu tarz bir hizmetlere ihtiyaç duymuş kişilere firmanızın ismini duyuruyoruz.

Marka bilinirliği çalışması ile birlikte paralel olarak, reklam metinleri ve görsellerde kullanarak, harekete geçirici metinler (Call to action) ile firmanızın sloganlarını, kullanıcıların hizmeti satın almaya yönlendirecek şekilde oluşturuyoruz.